POMEM'de eğitim süresi ne kadar?

eğitim,sağlık
POMEM'de eğitim süresi ne kadar? 

İçişleri Bakanlığı tarafından Polis Meslek Eğtim Merkezleri (POMEM) Eğitim-Öğretim Yönetmeliğınde eğitim süresinin 6 aydan 4 aya indirilmesini içeren yönetmelik değişikliği Resmi Gazete'de yayimlandı.

Buna göre yönetmeliğin 6'ıncı maddesinin birinci fıkrasinda geçen "POMEM'lerde 6 aydan az olmamak üzere mesleki eğitim verilir." ifadesi, "POMEM'lerde 4 aydan az olmamak üzeremesleki eğitim verilir." olarak değiştirildi.

Yönetmeliģin 7'inci maddesinde yapılan değişiklikte ise " POMEM'lerde eğitim süresi mezun olma esasi ile en az 6 aydır." ifadesindeki "6 ay" ibaresi de "4 ay" olarak düzenlendi.

Ayrıca yönetmeliğe eklenen geçici madde ile halen eğitim-ögretime devam eden ögrenciler içinde bu yönetmelik hükümlerinin uygulanacağı belirtildi.

POMEM Eğitim Sonu Sınavı Nedir? Okumak için Tıklayınız
POMEM'de 1 Gün Nasıl Geçiyor? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM öğrencilerinin aldığı dersler ve sınavlar neler? Okumak İçin Tıklayınız
POMEM mülakat soruları neler? Okumak İçin Tıklayınız

Hiç yorum yok